Goede stabiliteit van de wrijvingscoëfficiënt bij temperatuurstijging
Toepassingsgebieden :
Gebruikt in GT-auto's, toerismewagens en prototypes voor duurraces. Vaak ook gebruikt in sprintwedstrijden vanwege de hoge wrijvingscoëfficiënt en goede modulatie-eigenschappen.
Beschrijving :
De RSL 1 remblokken zijn gemaakt van een materiaal op basis van harsgebonden hoge hittebestendige aramidevezels met een laag staalgehalte. Ze handhaven een constant hoog niveau van wrijving over een breed scala van temperaturen. Hun lage slijtagegraad en lage agressiviteit in vergelijking met schijven maken dit materiaal geschikt voor duurraces.
F8091-0L1 S8084L01001
Specifiekaties
Longueur
164.7
Largeur
74.0
Epaisseur
16.7
Specifieke referenties
RootMINIMINI (R56)John Cooper Works - 155kW/211cv - 11.2007-11.2013
RootBMW1 Coupe (E82)120 d - 120kW/163cv - 09.2007-10.2013
RootBMW3 (E90)320 i - 115kW/156cv - 02.2007-12.2011
RootBMW3 Touring (E91)320 i - 110kW/150cv - 09.2005-06.2012
RootBMW3 Touring (E91)330 d - 155kW/211cv - 06.2005-05.2012
RootBMW1 (E81)118 d - 100kW/136cv - 09.2006-12.2011
RootBMW1 (E81)118 i - 100kW/136cv - 09.2006-12.2011
RootBMW1 (E87)116 d - 85kW/116cv - 03.2009-06.2011
RootBMW1 (E87)116 i - 85kW/115cv - 06.2004-06.2011
RootBMW1 (E87)118 d - 90kW/122cv - 06.2004-02.2007
RootBMW1 (E87)118 d - 100kW/136cv - 03.2007-06.2011
RootBMW1 (E87)118 i - 100kW/136cv - 10.2006-06.2011
RootBMW1 (E87)120 d - 120kW/163cv - 06.2004-06.2011
RootBMW1 (E87)120 i - 110kW/150cv - 06.2004-02.2007
RootBMW1 (E87)120 i - 115kW/156cv - 03.2007-06.2011
RootBMW1 (E87)123 d - 150kW/204cv - 03.2007-06.2011
RootBMW1 (E87)130 i - 190kW/258cv - 03.2007-06.2011
RootBMW1 (E87)130 i - 195kW/265cv - 09.2005-02.2007
RootBMW1 Coupe (E82)118 d - 100kW/136cv - 09.2009-10.2013
RootBMW1 Coupe (E82)120 i - 115kW/156cv - 09.2009-10.2013
RootBMW1 Coupe (E82)123 d - 150kW/204cv - 10.2007-10.2013
RootBMW1 Coupe (E82)125 i - 160kW/218cv - 03.2008-10.2013
RootBMW1 Coupe (E82)135 i - 225kW/306cv - 10.2007-10.2013
RootBMW3 (E90)316 d - 85kW/116cv - 07.2009-12.2011
RootBMW3 (E90)316 i - 85kW/115cv - 09.2005-10.2011
RootBMW3 (E90)318 d - 90kW/122cv - 03.2005-08.2007
RootBMW3 (E90)318 d - 100kW/136cv - 09.2007-10.2011
RootBMW3 (E90)318 i - 95kW/129cv - 09.2005-08.2007
RootBMW3 (E90)318 i - 100kW/136cv - 09.2007-10.2011
RootBMW3 (E90)320 d - 110kW/150cv - 12.2004-09.2007
RootBMW3 (E90)320 d - 120kW/163cv - 12.2004-10.2011
RootBMW3 (E90)320 d - 130kW/177cv - 09.2007-02.2010
RootBMW3 (E90)320 d xDrive - 120kW/163cv - 09.2008-10.2011
RootBMW3 (E90)320 d xDrive - 130kW/177cv - 09.2008-02.2010
RootBMW3 (E90)320 i - 110kW/150cv - 12.2004-08.2007
RootBMW3 (E90)320 i - 125kW/170cv - 09.2007-10.2011
RootBMW3 (E90)320 si - 127kW/173cv - 09.2005-08.2006
RootBMW3 (E90)323 i - 140kW/190cv - 03.2007-12.2011
RootBMW3 (E90)325 d - 145kW/197cv - 09.2006-02.2010
RootBMW3 (E90)325 d - 150kW/204cv - 03.2010-10.2011
RootBMW3 (E90)325 i - 155kW/211cv - 01.2006-12.2011
RootBMW3 (E90)325 i xDrive - 160kW/218cv - 09.2008-10.2011
RootBMW3 (E90)325 xi - 160kW/218cv - 09.2005-08.2008
Ce résultat est tronqué à 100 véhicules, nous ne pouvons afficher tous les résultats
De hoogste wrijvingscoëfficiënt in het Pagid uithouding gamma voor de meest veeleisende toepassingen.