Kies uw voertuig
REMBLOKKEN PAGID RACING RSL1 8084
De hoogste wrijvingscoëfficiënt in het Pagid uithouding gamma voor de meest veeleisende toepassingen.
Ultraveilige en versleutelde betaling via Stripe.
DPD express in 24/72h, snelle voorbereiding van pakketten.
Als u van gedachten verandert, betalen wij u terug.
Pagid RSL1
- Hoge wrijvingscoëfficiënt
- Lange remblok en schijf levensduur
- Goede stabiliteit van de wrijvingscoëfficiënt bij temperatuurstijging
Toepassingsgebieden :
Gebruikt in GT-auto's, toerismewagens en prototypes voor duurraces. Vaak ook gebruikt in sprintwedstrijden vanwege de hoge wrijvingscoëfficiënt en goede modulatie-eigenschappen.
Beschrijving :
De RSL 1 remblokken zijn gemaakt van een materiaal op basis van harsgebonden hoge hittebestendige aramidevezels met een laag staalgehalte. Ze handhaven een constant hoog niveau van wrijving over een breed scala van temperaturen. Hun lage slijtagegraad en lage agressiviteit in vergelijking met schijven maken dit materiaal geschikt voor duurraces.
Specifiekaties
- Longueur
- 164.7
- Largeur
- 74.0
- Epaisseur
- 16.7
Specifieke referenties
- Root MINI MINI (R56) John Cooper Works - 155kW/211cv - 11.2007-11.2013
- Root BMW 1 Coupe (E82) 120 d - 120kW/163cv - 09.2007-10.2013
- Root BMW 3 (E90) 320 i - 115kW/156cv - 02.2007-12.2011
- Root BMW 3 Touring (E91) 320 i - 110kW/150cv - 09.2005-06.2012
- Root BMW 3 Touring (E91) 330 d - 155kW/211cv - 06.2005-05.2012
- Root BMW 1 (E81) 118 d - 100kW/136cv - 09.2006-12.2011
- Root BMW 1 (E81) 118 i - 100kW/136cv - 09.2006-12.2011
- Root BMW 1 (E87) 116 d - 85kW/116cv - 03.2009-06.2011
- Root BMW 1 (E87) 116 i - 85kW/115cv - 06.2004-06.2011
- Root BMW 1 (E87) 118 d - 90kW/122cv - 06.2004-02.2007
- Root BMW 1 (E87) 118 d - 100kW/136cv - 03.2007-06.2011
- Root BMW 1 (E87) 118 i - 100kW/136cv - 10.2006-06.2011
- Root BMW 1 (E87) 120 d - 120kW/163cv - 06.2004-06.2011
- Root BMW 1 (E87) 120 i - 110kW/150cv - 06.2004-02.2007
- Root BMW 1 (E87) 120 i - 115kW/156cv - 03.2007-06.2011
- Root BMW 1 (E87) 123 d - 150kW/204cv - 03.2007-06.2011
- Root BMW 1 (E87) 130 i - 190kW/258cv - 03.2007-06.2011
- Root BMW 1 (E87) 130 i - 195kW/265cv - 09.2005-02.2007
- Root BMW 1 Coupe (E82) 118 d - 100kW/136cv - 09.2009-10.2013
- Root BMW 1 Coupe (E82) 120 i - 115kW/156cv - 09.2009-10.2013
- Root BMW 1 Coupe (E82) 123 d - 150kW/204cv - 10.2007-10.2013
- Root BMW 1 Coupe (E82) 125 i - 160kW/218cv - 03.2008-10.2013
- Root BMW 1 Coupe (E82) 135 i - 225kW/306cv - 10.2007-10.2013
- Root BMW 3 (E90) 316 d - 85kW/116cv - 07.2009-12.2011
- Root BMW 3 (E90) 316 i - 85kW/115cv - 09.2005-10.2011
- Root BMW 3 (E90) 318 d - 90kW/122cv - 03.2005-08.2007
- Root BMW 3 (E90) 318 d - 100kW/136cv - 09.2007-10.2011
- Root BMW 3 (E90) 318 i - 95kW/129cv - 09.2005-08.2007
- Root BMW 3 (E90) 318 i - 100kW/136cv - 09.2007-10.2011
- Root BMW 3 (E90) 320 d - 110kW/150cv - 12.2004-09.2007
- Root BMW 3 (E90) 320 d - 120kW/163cv - 12.2004-10.2011
- Root BMW 3 (E90) 320 d - 130kW/177cv - 09.2007-02.2010
- Root BMW 3 (E90) 320 d xDrive - 120kW/163cv - 09.2008-10.2011
- Root BMW 3 (E90) 320 d xDrive - 130kW/177cv - 09.2008-02.2010
- Root BMW 3 (E90) 320 i - 110kW/150cv - 12.2004-08.2007
- Root BMW 3 (E90) 320 i - 125kW/170cv - 09.2007-10.2011
- Root BMW 3 (E90) 320 si - 127kW/173cv - 09.2005-08.2006
- Root BMW 3 (E90) 323 i - 140kW/190cv - 03.2007-12.2011
- Root BMW 3 (E90) 325 d - 145kW/197cv - 09.2006-02.2010
- Root BMW 3 (E90) 325 d - 150kW/204cv - 03.2010-10.2011
- Root BMW 3 (E90) 325 i - 155kW/211cv - 01.2006-12.2011
- Root BMW 3 (E90) 325 i xDrive - 160kW/218cv - 09.2008-10.2011
- Root BMW 3 (E90) 325 xi - 160kW/218cv - 09.2005-08.2008
Ce résultat est tronqué à 100 véhicules, nous ne pouvons afficher tous les résultats