Dit materiaal heeft een zeer breed scala van mogelijke toepassingen, in de rallysport of op de racebaan. Het wint wedstrijden dankzij de verhouding efficiëntie/gemak van gebruik. Het biedt een zeer hoog niveau van wrijvingsconsistentie. Het gebruik ervan vereist een remvloeistof van goede kwaliteit.
Gemiddelde wrijvingscoëfficiënt µ=0,50
RACE REMBLOKKEN GEMAAKT VOOR DE OVERWINNING
Als coureur wilt u het product dat u naar de overwinning zal leiden, CL BRAKES heeft de race remblokken die u nodig heeft in zijn assortiment! Ons gamma Racing Auto is het resultaat van de ervaring die werd opgedaan in de competitie, maar ook van vele jaren ontwikkeling in de luchtvaart, de spoorwegen en de motorwereld, en van de perfecte beheersing van ons industriele uitrusting. Ons hele gamma remblokken voor auto's is gemaakt van gesinterd metaal, dat aan dezelfde hoge normen voldoet en het NoNiTech-label draagt
F8091-6C6 4156RC6
Specifieke referenties
RootMINIMINI (R56)John Cooper Works - 155kW/211cv - 11.2007-11.2013
RootBMW1 Coupe (E82)120 d - 120kW/163cv - 09.2007-10.2013
RootBMW3 (E90)320 i - 115kW/156cv - 02.2007-12.2011
RootBMW3 Touring (E91)320 i - 110kW/150cv - 09.2005-06.2012
RootBMW3 Touring (E91)330 d - 155kW/211cv - 06.2005-05.2012
RootBMW1 (E81)118 d - 100kW/136cv - 09.2006-12.2011
RootBMW1 (E81)118 i - 100kW/136cv - 09.2006-12.2011
RootBMW1 (E87)116 d - 85kW/116cv - 03.2009-06.2011
RootBMW1 (E87)116 i - 85kW/115cv - 06.2004-06.2011
RootBMW1 (E87)118 d - 90kW/122cv - 06.2004-02.2007
RootBMW1 (E87)118 d - 100kW/136cv - 03.2007-06.2011
RootBMW1 (E87)118 i - 100kW/136cv - 10.2006-06.2011
RootBMW1 (E87)120 d - 120kW/163cv - 06.2004-06.2011
RootBMW1 (E87)120 i - 110kW/150cv - 06.2004-02.2007
RootBMW1 (E87)120 i - 115kW/156cv - 03.2007-06.2011
RootBMW1 (E87)123 d - 150kW/204cv - 03.2007-06.2011
RootBMW1 (E87)130 i - 190kW/258cv - 03.2007-06.2011
RootBMW1 (E87)130 i - 195kW/265cv - 09.2005-02.2007
RootBMW1 Coupe (E82)118 d - 100kW/136cv - 09.2009-10.2013
RootBMW1 Coupe (E82)120 i - 115kW/156cv - 09.2009-10.2013
RootBMW1 Coupe (E82)123 d - 150kW/204cv - 10.2007-10.2013
RootBMW1 Coupe (E82)125 i - 160kW/218cv - 03.2008-10.2013
RootBMW1 Coupe (E82)135 i - 225kW/306cv - 10.2007-10.2013
RootBMW3 (E90)316 d - 85kW/116cv - 07.2009-12.2011
RootBMW3 (E90)316 i - 85kW/115cv - 09.2005-10.2011
RootBMW3 (E90)318 d - 90kW/122cv - 03.2005-08.2007
RootBMW3 (E90)318 d - 100kW/136cv - 09.2007-10.2011
RootBMW3 (E90)318 i - 95kW/129cv - 09.2005-08.2007
RootBMW3 (E90)318 i - 100kW/136cv - 09.2007-10.2011
RootBMW3 (E90)320 d - 110kW/150cv - 12.2004-09.2007
RootBMW3 (E90)320 d - 120kW/163cv - 12.2004-10.2011
RootBMW3 (E90)320 d - 130kW/177cv - 09.2007-02.2010
RootBMW3 (E90)320 d xDrive - 120kW/163cv - 09.2008-10.2011
RootBMW3 (E90)320 d xDrive - 130kW/177cv - 09.2008-02.2010
RootBMW3 (E90)320 i - 110kW/150cv - 12.2004-08.2007
RootBMW3 (E90)320 i - 125kW/170cv - 09.2007-10.2011
RootBMW3 (E90)320 si - 127kW/173cv - 09.2005-08.2006
RootBMW3 (E90)323 i - 140kW/190cv - 03.2007-12.2011
RootBMW3 (E90)325 d - 145kW/197cv - 09.2006-02.2010
RootBMW3 (E90)325 d - 150kW/204cv - 03.2010-10.2011
RootBMW3 (E90)325 i - 155kW/211cv - 01.2006-12.2011
RootBMW3 (E90)325 i xDrive - 160kW/218cv - 09.2008-10.2011
RootBMW3 (E90)325 xi - 160kW/218cv - 09.2005-08.2008
RootBMW3 (E90)330 d - 180kW/245cv - 09.2008-10.2011
Ce résultat est tronqué à 100 véhicules, nous ne pouvons afficher tous les résultats
Hoge wrijvingscoëfficiënt, veel mogelijke toepassingen op het circuit of in de rallysport.