Kies uw voertuig

REMBLOKKEN PAGID RACING RST1 1295

€ 357,01
Inclusief belasting

F2572-0T1
S1295T01001

Hoge wrijvingscoëfficiënt, voor sprinttoepassingen die een hoog remkoppel vereisen.

Aantal
Momenteel niet op voorraad / Binnen enkele dagen leverbaar

  Veilige site en betaling!

Ultraveilige en versleutelde betaling via Stripe.

  Bestelling dezelfde dag verzonden indien voor 12.00 uur besteld!

DPD express in 24/72h, snelle voorbereiding van pakketten.

  Retourneren binnen 14 dagen geaccepteerd zonder voorwaarden!

Als u van gedachten verandert, betalen wij u terug.

Pagid RST1


  • Zeer hoge wrijvingscoëfficiënt
  • Hoge eerste hap
  • Progressieve koppelcurve
  • Zeer goed bestand tegen vervaging


Toepassingsgebieden:


Tarmac rally, track racing (sprint) GT en touringcars, eenzitters met sterke aërodynamische ondersteuning en NASCAR. Geschikt voor zware auto's en wanneer een hoog remmoment nodig is op schijven met een kleine diameter.


Beschrijving:

RST 1 remblokken worden gekenmerkt door een zeer hoge wrijvingscoëfficiënt en een hoge temperatuurbestendigheid. Ze bestaan uit een semi-metaal materiaal met harsgebonden staalvezels. De koude prestaties en de eerste hap maken dit materiaal de beste keuze in Rally en NASCAR.



 coef de friction



Pagid RST



F2572-0T1
S1295T01001

Specifiekaties

Longueur
156.3
Largeur
64.0
Epaisseur
19.5

Specifieke referenties

  • Root BMW 5 (E34) 518 i - 83kW/113cv - 09.1989-04.1994
  • Root BMW 5 (E34) 518 i - 85kW/115cv - 05.1994-08.1995
  • Root BMW 5 (E34) 520 i - 95kW/129cv - 06.1987-09.1990
  • Root BMW 5 (E34) 520 i 24V - 110kW/150cv - 04.1990-08.1995
  • Root BMW 5 (E34) 524 td - 85kW/115cv - 03.1988-08.1991
  • Root BMW 5 (E34) 525 i - 125kW/170cv - 02.1988-08.1990
  • Root BMW 5 (E34) 525 i 24V - 141kW/192cv - 03.1990-08.1995
  • Root BMW 5 (E34) 525 iX 24V - 141kW/192cv - 10/91-08/95
  • Root BMW 5 (E34) 525 td - 85kW/115cv - 03.1993-08.1995
  • Root BMW 5 (E34) 530 i - 138kW/188cv - 01.1988-04.1990
  • Root BMW 5 (E34) 530 i V8 - 160kW/218cv - 09.1992-12.1995
  • Root BMW 5 (E34) 535 i - 155kW/211cv - 11.1987-02.1993
  • Root BMW 5 (E34) 540 i V8 - 210kW/286cv - 09.1992-12.1995
  • Root BMW 5 Touring (E34) 518 g - 85kW/115cv - 02.1996-07.1996
  • Root BMW 5 Touring (E34) 518 i - 83kW/113cv - 04.1993-04.1994
  • Root BMW 5 Touring (E34) 518 i - 85kW/115cv - 05.1994-07.1996
  • Root BMW 5 Touring (E34) 520 i - 110kW/150cv - 07.1991-07.1996
  • Root BMW 5 Touring (E34) 525 i - 141kW/192cv - 07.1991-07.1996
  • Root BMW 5 Touring (E34) 525 ix - 141kW/192cv - 01/92-03/96
  • Root BMW 5 Touring (E34) 525 td - 85kW/115cv - 03.1993-07.1996
  • Root BMW 5 Touring (E34) 530 i - 160kW/218cv - 09.1992-07.1996
  • Root BMW 5 Touring (E34) 540 i - 210kW/286cv - 09.1993-07.1996
  • Root BMW 5 Touring (E34) M5 - 250kW/340cv - 04/92-07/95
  • Root BMW 7 (E32) 730 i, iL - 138kW/188cv - 03.1987-03.1994
  • Root BMW 7 (E32) 730 i, iL - 145kW/197cv - 03.1985-01.1989
  • Root BMW 7 (E32) 730 i, iL V8 - 160kW/218cv - 04.1992-09.1994
  • Root BMW 7 (E32) 735 i, iL - 155kW/211cv - 06.1986-07.1992
  • Root BMW 7 (E32) 735 i, iL - 162kW/220cv - 07.1986-01.1989
  • Root BMW 7 (E32) 740 i, iL V8 - 210kW/286cv - 05.1992-03.1994
  • Root BMW 7 (E32) 750 i, iL V12 - 220kW/300cv - 09.1987-09.1994

Ce résultat est tronqué à 100 véhicules, nous ne pouvons afficher tous les résultats