Pagid RSL1 Hoge wrijvingscoëfficiënt Lange remblok en schijf levensduur Goede stabiliteit van de wrijvingscoëfficiënt bij temperatuurstijging Toepassingsgebieden : Gebruikt in GT-auto's, toerismewagens en prototypes voor duurraces. Vaak ook gebruikt in sprintwedstrijden vanwege de hoge wrijvingscoëfficiënt en goede modulatie-eigenschappen. Beschrijving : De RSL 1 remblokken zijn gemaakt van een materiaal op basis van harsgebonden hoge hittebestendige aramidevezels met een laag staalgehalte. Ze handhaven een constant hoog niveau van wrijving over een breed scala van temperaturen. Hun lage slijtagegraad en lage agressiviteit in vergelijking met schijven maken dit materiaal geschikt voor duurraces.
Referentie
F2617-0L1 S1285L01001
Root
BMW
3 (E30)
M3 2.3 - 143kW/195cv - 07.1986-06.1991
Root
BMW
3 (E30)
M3 2.3 - 147kW/200cv - 02.1987-05.1989
Root
BMW
3 (E30)
M3 2.3 - 158kW/215cv - 01.1986-12.1990
Root
BMW
3 (E30)
M3 EVO I 2.3 - 162kW/220cv - 10/88-10/90
Root
BMW
3 (E30)
M3 EVO II 2.5 - 175kW/238cv - 01/90-01/92
Root
BMW
5 (E34)
520 i - 95kW/129cv - 06.1987-09.1990
Root
BMW
5 (E34)
520 i 24V - 110kW/150cv - 04.1990-08.1995
Root
BMW
5 (E34)
524 td - 85kW/115cv - 03.1988-08.1991
Root
BMW
5 (E34)
525 i - 125kW/170cv - 02.1988-08.1990
Root
BMW
5 (E34)
525 i 24V - 141kW/192cv - 03.1990-08.1995
Root
BMW
5 (E34)
525 iX 24V - 141kW/192cv - 10/91-08/95
Root
BMW
5 (E34)
525 td - 85kW/115cv - 03.1993-08.1995
Root
BMW
5 (E34)
530 i - 138kW/188cv - 01.1988-04.1990
Root
BMW
5 (E34)
530 i V8 - 160kW/218cv - 09.1992-12.1995
Root
BMW
5 (E34)
535 i - 155kW/211cv - 11.1987-02.1993
Root
BMW
5 (E34)
540 i V8 - 210kW/286cv - 09.1992-12.1995
Root
BMW
5 Touring (E34)
518 g - 85kW/115cv - 02.1996-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
520 i - 110kW/150cv - 07.1991-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
525 i - 141kW/192cv - 07.1991-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
525 ix - 141kW/192cv - 01/92-03/96
Root
BMW
5 Touring (E34)
525 td - 85kW/115cv - 03.1993-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
530 i - 160kW/218cv - 09.1992-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
540 i - 210kW/286cv - 09.1993-07.1996
Root
BMW
7 (E32)
730 i, iL - 138kW/188cv - 03.1987-03.1994
Root
BMW
7 (E32)
730 i, iL - 145kW/197cv - 03.1985-01.1989
Root
BMW
7 (E32)
730 i, iL V8 - 160kW/218cv - 04.1992-09.1994
Root
BMW
7 (E32)
735 i, iL - 155kW/211cv - 06.1986-07.1992
Root
BMW
7 (E32)
735 i, iL - 162kW/220cv - 07.1986-01.1989
Root
BMW
7 (E32)
740 i, iL V8 - 210kW/286cv - 05.1992-03.1994
Root
BMW
7 (E32)
750 i, iL V12 - 220kW/300cv - 09.1987-09.1994
Root
BMW
3 (E36)
M3 3.0 - 210kW/286cv - 10.1994-07.1995
Root
BMW
3 (E36)
M3 3.2 - 236kW/321cv - 10.1995-01.1998
Root
BMW
3 Cabriolet (E30)
M3 2.3 - 143kW/195cv - 06/88-06/91
Root
BMW
3 Coupe (E36)
M3 3.0 - 210kW/286cv - 11.1992-07.1995
Root
BMW
3 Coupe (E36)
M3 3.0 - 217kW/295cv - 09.1993-05.1995
Root
BMW
3 Coupe (E36)
M3 3.2 - 236kW/321cv - 10.1995-11.1998
Root
BMW
5 (E34)
M5 - 232kW/315cv - 09.1988-03.1992
Root
BMW
5 (E34)
M5 - 250kW/340cv - 01.1992-07.1995
Root
BMW
Z3 Coupe (E36)
M - 236kW/321cv - 02.1998-06.2001
Root
BMW
Z3 Coupe (E36)
M - 239kW/325cv - 06.2001-06.2003
Root
BMW
Z3 Roadster (E36)
M 3.2 - 236kW/321cv - 01.1997-06.2000
Root
BMW
Z3 Roadster (E36)
M 3.2 - 239kW/325cv - 06.2001-01.2003
Ce résultat est tronqué à 100 véhicules, nous ne pouvons afficher tous les résultats