Pagid RSL29 Gemiddelde wrijvingscoëfficiënt Lange remblok en schijf levensduur Eenvoudig inremmen Toepassingsgebieden: Zeer populair voor clubraces en track days met GT-auto's, toerwagens of endurance-prototypes. Zijn uitstekende modulatie-eigenschappen maken hem ook geschikt voor gebruik in sprintwedstrijden. Beschrijving : De RSL 29 remblokken kenmerken zich door een groot rem modulatie en vrijgeven. Ze zijn gemaakt van een materiaal op basis van harsgebonden aramidevezels met een laag staalgehalte. De wrijvingscoëfficiënt blijft relatief constant op een gemiddeld niveau. Een ander voordeel van dit product is een vereenvoudigde inrijprocedure.
Referentie
F2617-029 E128529010
Specifiekaties
Longueur
123.0
Largeur
44.0
Epaisseur
16.8
Root
BMW
3 (E30)
M3 2.3 - 143kW/195cv - 07.1986-06.1991
Root
BMW
3 (E30)
M3 2.3 - 147kW/200cv - 02.1987-05.1989
Root
BMW
3 (E30)
M3 2.3 - 158kW/215cv - 01.1986-12.1990
Root
BMW
3 (E30)
M3 EVO I 2.3 - 162kW/220cv - 10/88-10/90
Root
BMW
3 (E30)
M3 EVO II 2.5 - 175kW/238cv - 01/90-01/92
Root
BMW
5 (E34)
520 i - 95kW/129cv - 06.1987-09.1990
Root
BMW
5 (E34)
520 i 24V - 110kW/150cv - 04.1990-08.1995
Root
BMW
5 (E34)
524 td - 85kW/115cv - 03.1988-08.1991
Root
BMW
5 (E34)
525 i - 125kW/170cv - 02.1988-08.1990
Root
BMW
5 (E34)
525 i 24V - 141kW/192cv - 03.1990-08.1995
Root
BMW
5 (E34)
525 iX 24V - 141kW/192cv - 10/91-08/95
Root
BMW
5 (E34)
525 td - 85kW/115cv - 03.1993-08.1995
Root
BMW
5 (E34)
530 i - 138kW/188cv - 01.1988-04.1990
Root
BMW
5 (E34)
530 i V8 - 160kW/218cv - 09.1992-12.1995
Root
BMW
5 (E34)
535 i - 155kW/211cv - 11.1987-02.1993
Root
BMW
5 (E34)
540 i V8 - 210kW/286cv - 09.1992-12.1995
Root
BMW
5 Touring (E34)
518 g - 85kW/115cv - 02.1996-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
520 i - 110kW/150cv - 07.1991-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
525 i - 141kW/192cv - 07.1991-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
525 ix - 141kW/192cv - 01/92-03/96
Root
BMW
5 Touring (E34)
525 td - 85kW/115cv - 03.1993-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
530 i - 160kW/218cv - 09.1992-07.1996
Root
BMW
5 Touring (E34)
540 i - 210kW/286cv - 09.1993-07.1996
Root
BMW
7 (E32)
730 i, iL - 138kW/188cv - 03.1987-03.1994
Root
BMW
7 (E32)
730 i, iL - 145kW/197cv - 03.1985-01.1989
Root
BMW
7 (E32)
730 i, iL V8 - 160kW/218cv - 04.1992-09.1994
Root
BMW
7 (E32)
735 i, iL - 155kW/211cv - 06.1986-07.1992
Root
BMW
7 (E32)
735 i, iL - 162kW/220cv - 07.1986-01.1989
Root
BMW
7 (E32)
740 i, iL V8 - 210kW/286cv - 05.1992-03.1994
Root
BMW
7 (E32)
750 i, iL V12 - 220kW/300cv - 09.1987-09.1994
Root
BMW
3 (E36)
M3 3.0 - 210kW/286cv - 10.1994-07.1995
Root
BMW
3 (E36)
M3 3.2 - 236kW/321cv - 10.1995-01.1998
Root
BMW
3 Cabriolet (E30)
M3 2.3 - 143kW/195cv - 06/88-06/91
Root
BMW
3 Coupe (E36)
M3 3.0 - 210kW/286cv - 11.1992-07.1995
Root
BMW
3 Coupe (E36)
M3 3.0 - 217kW/295cv - 09.1993-05.1995
Root
BMW
3 Coupe (E36)
M3 3.2 - 236kW/321cv - 10.1995-11.1998
Root
BMW
5 (E34)
M5 - 232kW/315cv - 09.1988-03.1992
Root
BMW
5 (E34)
M5 - 250kW/340cv - 01.1992-07.1995
Root
BMW
Z3 Coupe (E36)
M - 236kW/321cv - 02.1998-06.2001
Root
BMW
Z3 Coupe (E36)
M - 239kW/325cv - 06.2001-06.2003
Root
BMW
Z3 Roadster (E36)
M 3.2 - 236kW/321cv - 01.1997-06.2000
Ce résultat est tronqué à 100 véhicules, nous ne pouvons afficher tous les résultats